onsdag den 28. marts 2012

Usikkerhed i udgivelsen af kærlighed

Normalt tror I at kærlighed skal gengives og tilgives. Det kan jeg godt forstå, men i denne lektie vil jeg fortælle jer om hvad gengivelse gør. Når i gengiver, og her må jeg vidst hellere forklare, der går I hen og bliver en replikator af det som I ser; I gengiver. Det er ikke det kærlighed er. I skal ikke kopiere eller gengive det I tror er kærlighedstilkendegivelser i andre mennesker eller i partnere. Kærlighed skal ikke gengives eller replikeres fra andre mennesker. Kærlighed er og skal væres og åbnes som en blomst eller en lille pakke. Kærligheden er fin og skal ikke opfindes i den synlige menneskelige verden af sanser. Mærk efter. Du vil opleve at der er sanser ud over kroppens sanser. Noget ekstra: en 6 sans om du vil. Led efter den i din hverdag og vær med den. Den udpakning er subtil og ikke brutal som barnet, der grådigt pakker gaver ud juleaften. Kærligheden er så subtil, fin og nuanceret energi, at I mennesker til tider har behov for at forholde jer stille og i ro, for at kunne mærke den i jeres hverdag, hvor I bruser hovedløst frem. Kærligheden er enkel og delikat. Et lækkert forarbejdet stykke chokolade med så fine smagsnuancer, at du kan gå på opdagelse i smagsuniverset i flere dage og blive ved med at opdage. Således er det med kærligheden. Den skal opleves med den 6 sans. Åben op for den 6 sans ved at vedkende dig at du har en til at starte ud med. Derefter kan du begynde at øve dig i at mærke den, når du opdager, at du har lyst og tid til at udforske den. Så lyt, mærk, føl...men vid at det blot er sanser, der hjælper dig på vej til at mærke den 6 sans. God fornøjelse.
Af hele hjertets magt og overflod, hilser jeg jer alle og tilkendegiver, at jeg er I jer, og I i mig.
Sara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar