mandag den 13. februar 2012

Kærlighed

Kære alle
Dette bliver det første indlæg om kærlighed. Jeg har bedt Anita om at sprede mit budskab på dette område, og det har hun hermed gjort. Tak Anita.
Dette indlæg vil være kort, og som introduktion til området vil jeg komme med mit første overordnede input på området.
Kærlighed er helt overordnet en tilstand af væren. Noget vi er hele tiden. Du skal derfor ikke lede efter kærligheden nogen andre steder end inde i dig selv. Dette kan være en skræmmende tanke for mange, men det er vigtigt at tage ansvar for dette faktum. Du ER kærlighed. Du kan derfor ikke finde den udenfor dig selv. Andre kan minde dig om, hvad kærligheden er inde i dig, men alle vil have forskellig forståelse for dens væsen. Derfor prøv at mærk efter og optegn, hvad du definerer som værende kærlighed i dig. Lav en liste. Kig på den. Mærk efter - hvad giver den dig? Føles ordene rare? Føles de hårde? Ræsonnerer de i dig, som værende sande udtryk for kærlighed?
Dette er min første opgave og tankestreg til dig.
De bedste hilsner,
Sara

2 kommentarer:

  1. Hej Anita og Sara
    Tak for kærligheden I sender ud og tak for den kærlighed I gør opmærksom på.
    Glæder mig til at følge med her.

    kærligst
    René

    SvarSlet
  2. Kære Sara & Anita

    Tusind tak fordi I deler jeres visdom ♥
    Det giver så utroligt god mening og min krop forstå det, nu skal min bevidsthed bare have det hele ind ;o)
    Tusind tak og jeg glæder mig også rigtig meget til at følge jeres fantastike samarbejde ♥
    Kæmpe knus og kram Christa ♥

    SvarSlet