fredag den 17. februar 2012

Sikke et tvist

Kære alle
Her er jeg på ny med en ny meddelelse til jer, der har meldt jer til kærlighedsskolen. Ja det er det, jeg vil kalde dette forum. Et sted hvor studerende af kærlighedens væsen kan kigge forbi.
Mit bidrag til jer idag omhandler tillid. Tillid til kærligheden selvom den er vekslende i jeres verden. Det er sjove og pudsige er, at den jo aldrig veksler for det kan den ikke. Kærligheden er en konstant tilstand af væren, omsorg og lys, for det er det den er. Den opstår ikke i form af noget eller gennem noget. I mennesker tror at kærligheden er et subjekt og I et objekt. Det er ikke sandt - kærligheden er. Og kærligheden er ikke en proces. Den eneste proces i kærlighed er at give lov. At turde pakke den ud og servere den, og lade den stå fremme og pryde, som en lækker skål med frugt eller en buket blomster. Kærligheden skal vises frem. Hvordan gør man så det? I tror alle at kærlighed er handlinger og at den kun kan eksistere, hvis I henkaster jer til kærlighedssymboler, kys, kram, det omsorgsfulde blik eller det kærlige kram. Dette er ikke kærlighed. Alt dette er sekundært. Det er primære er kærlighedens væsen som skinner ud af jer, fordi I har fundet dets væsen i jer. I har undersøgt den. Smagt på den. Hvordan er kærligheden tilstede i mig i naturen? Hvordan er kærlighed tilstede i mig på kontoret? Hvordan er kærlighed tilstede i biografen? På toilettet? På cafeen? osv. jeg kunne fortsætte. Kærligheden er nu. Altid. Selv i den kedelige hverdag er kærligheden i dig. Find den? Led efter den som en nål i en høstak - men forstå at den er lige så stor og tilstede som en elefant i et glashus. Den er lige der inde i dig. I det du begrænset forstår, som værende din krop. Den er kun inde i dig og din afgrænset krop dvs. den har ikke en forbindelse med andre. Dette er ikke sandt. Dette er en misforståelse. I er energi der er smeltet sammen med energien fra andre og dermed fra jeres ydre verden. Se om du kan skifte dit syn på dig selv som værende en afgrænset genstand. DET ER DU IKKE! Du er SAMMENHÆNG. Du er SMELTNING. Du er FORBUNDET med en kæmpe enhed af energi, der blot vibrerer på forskellige niveauer. Dette er hvad du er. Du er løst forbundet til alt. Du kunne skifte vibrationsniveau og din kropsform ville være anderledes. Det har mennesket jo allerede gjort - det kaldes evolution. Min opgave til jer/ dig idag er at tænke over dette, og se om der kan ske et tvist i dit sind. Om du kan identificere en genkendelse af dette inde i dig. Hvordan ræsonnerer dette med dit indre helt intuitivt og uden at tænke. Afprøv det på kontoret. Åben op på toilettet og mærk efter på cafeen. Kan du se og mærke at du er blandet ind i energien med alle. At du hører til og blot er en genstand for energier i forskellige vibrationsniveauer? Og her vil jeg forklare at med genstand menes ikke objekt men en samling af energi.
Det er alt fra mig i da. Jeg ønsker at se jer lyse i den kærlighed I er.
For jeres lykke i lyset og kærligheden - hav det godt.
Bedste hilsner (det er sådan I skrive ikke sandt?:-)),
Sara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar